fredag 4 september 2009

Tillbaka

Ojojoj, nu var det längesen sen jag la upp något på bloggen - eller ens skrev! Det har varit lite smått galet med ommöblering, skolstart och svärföräldrarnas hund vars liv hängt på en skör tråd.
Men nu har jag börjat skolan (Haft en hel föreläsning, jojo =P), hunden är vid liv och på god väg att vara rehabiliterad och imorgon ska vi förhoppningsvis få upp det sista efter ommöbleringen då svärfar kommer hit och ska hjälpa oss sätta upp hyllor.

Det har blivit lite skapande nu också. Jag har äntligen kommit över produkter från Tim Holtz, distress cracklepaint och distress inkpads! Jag väntar groungeboard med posten också!
Jag lägger upp bilder imorgon, när det är bättre ljus för foto.

Jag har även fått min högst efterlängtade maskin! Jag lägger upp bilder imorgon också på sånt jag gjort med den, vilket inte är så mycket än så länge. Just nu håller jag bara på att klicka överallt och lära mig funktionerna. Men jag vet så mycket som att jag inte gillar programmet man får till, Funtime. Kan vara för att jag är van vid Illustrator och är envis som en gammal sko, eller något, och tycker det funkar bättre (sen vet jag bättre hur Illustrator funkar också...).

Allt för mig för denna gången. Jag återkommer under helgen med bilder på sånt jag har skapat.

Elly

Inga kommentarer: