måndag 14 september 2009

Förvaring av Uteeblandning

I tidigare inlägg blandade jag Perfect Pearls med Ultra Thick Embossing Enamel och fick farinsocker =P När jag var klar med det mitt test hade jag rätt mycket blandning kvar, och som den sparsamma människa jag är kunde jag inte slänga det. Så jag improviserade förvaring.
Plopparna är såna bingo-klisterprickar. Affärer använder ibland röda för att markera nersatt pris. Finns på Bokia.
Jag plocka upp en sån klisterprick med pincetten och doppade klistersidan i min blandning och värmde sedan upp den. Detta gjorde jag ca 3-4 gånger, det gick ju så snabbt att doppa den så jag glömde att räkna. Men tills man får ett resultat man är nöjd med.

Medan ploppen svalna värmde jag upp min limpistol, sen limmade jag fast ploppen på burken. Nu vet jag hur uteen ser ut när den är smält =)



Allt för mig för denna gången,
Emelie

Inga kommentarer: