onsdag 9 december 2009

Pimp my Pepparkaksburk haha

Jag använder mycket turkisk yoghurt, och när jag slänger burkarna känns det dumt :oP Känns dumt att slänga allt som man kan altra haha. Jag har tidigare altrat en liten yoghurthink, till skräp från skrivbordet. Och nu i juletid - vad passar bättre än en hink med pepparkakor? Bilderna är INTE så bra, men man får en uppfattning om vad som händer.
Tror pappret är Inkido's julpapper 2009 (gran brun).

Har du gjort en annorlunda förvaring till pepparkakorna i år?
Allt för denna gången! // Elly

2 kommentarer:

Kat! sa...

Hej Elly och tack för kommentaren i min blogg....

allt på mina korsettkort limmas, skulle nog aldrig bli fårdig om jag satt och sydde fast spetsen, använder oftast quicklim från Panduro eftersom det torkar snabbt och blir genomskinligt när det torkat.
Vilken smart idé med yoghurthinkarna och vilka fina julkort du gjort. Nu ska jag fortsätta med mina, de blir nog aldrig klara

kram Kat!

Evelina sa...

Åh, vilken söt burk! Det är nästan så man vill äta upp den också. =) (men vid närmare eftertanke blir det kanske lite väl hårdsmält).

Kram
/Evelina