tisdag 1 december 2009

Dag 2

I.o.m. att jag gick upp inatt och packade upp så misslyckades min plan totalt - jag somnade helt enkelt om när jag lyckats stänga av väckarklockan.
Jag har lagt över alla böcker (som jag vet om, kan finnas något gömt i vindsförrådet) i en kartong, så jag blev av med en massa pappåsar. Har packat upp lite av pysselgrejset, men mer återstår. Kom fram till att jag kan ha pysselgrejs i garderoben som blir över, som jag egentligen ville ha bort! =oP Allt händer av en anledning.
Och jag som skulle till biblioteket vid skolan i Lund och kopiera till tentan. Har mailat biblioteket och frågat vad det kostar att göra det, får se vad de säger.
Jag är så sjukt sugen på att skapa något!!! Iiiiih! Men i helgen ska jag göra julklappar, de jag ska göra själv alltså. Men är sugen på någon ny stämpel - igen. Har mailat magnolia och frågat om en stämpel från magazinet, får se om de har den och om jag kan få den innan helgen - hade varit perfa!!
Jag vågar inte packa upp hur mycket som helst, börjar känna av ryggen och att få ryggskott när man bor på 4e våningen skulle jag gissa inte är någon hit.
I eftermiddag ska jag hem till föräldrarna och hjälpa Lillebror plugga till ett prov han har imorgon, första världskriget - jag vet ju fruktansvärt mycket om det......hrm. Men att plugga brukar inte vara några problem. Oftast.
Nej, nu ska jag slå en kik på tentan så man vet hur mycket tid som måste läggas ner.
Allt för denna gång // Elly

Inga kommentarer: