söndag 6 december 2009

Helgens skapelser

Ja, jag fick inte stämplen jag beställt för att göra ljusen - så jag gjorde lite annat istället! Har letat överallt efter plastfickor som skulle kunna rymma ett 200gr. mjölkchoklad från marabou, utan att hitta. Sen när jag var hos Stämpelgården i fredags frågade jag och de lyckades leta fram ur sina gömmor! =) Tack så mycket, jag kommer tillbaka för fler!


Sen när jag letade efter kontakten till Gazellen hittade jag cellofanpåsarna från Sykompaniet och bestämde mig för att göra en liten gåva, som inte har någon mottagare än iofs (cappucinopulver).



Det var vad jag har gjort denna helgen, förutom att åka till PanduroHobbyOutlet och lösa in en kupong på 10% rabatt =D och handlat mat. Känns som att jag har handlat mycket mat, ändå är det tomt i kylen (nåja, nästan).

1 kommentar:

Anette sa...

Vilka fina presenter :)
Jag älskar Marabou choklad ;)