söndag 6 juni 2010

Hur mycket saker får man plats med...

på en liten yta?
Har, som synes, suttit ute och pysslat idag - har bränt mig på ryggen som bevis. Tänkte inte på att ryggen inte skuggas om man böjer ner huvudet och lutar sig över det man håller på med....menmen.
Jag har testat den, för mig, nya sticklesen fruit punch - testet hjälpte till att göra ett superrosa motiv, men hon blev rätt söt ;)

Sen testade jag att lägga pearlmaker-kopian ovanpå ett redan målat motiv, i det här fallet klänningen, skorna och handskarna. Det syns inte på bilden men allt blev vagt skimrande och 'silkigt'.

Pärlfloss i tiaran och en gigantisk hjärtsten. Pärlfloss i håret som dekoration och armband :)
Ja, mycket mer än så - och kortet i inlägget innan - har jag inte hunnit med.
Elly


1 kommentar:

Ylva sa...

Underbart! lånar internet hos en vän:) kram