måndag 14 juni 2010

Fika?

Jag satt och kollade runt på tradera - jag ville ha stämplar som indikerade fikainbjudan eller dylikt. Men iom att jag har köpstop, och försöker hålla det i så stor utsträckning som möjligt, vände jag mig till mina gömmor. Och visst hittade jag användbara saker!
Tyvärr minns jag inte vem som gjort stämplarna....har köpt dem här men jag kan inte hitta dem i sortimentet, var nog en två tre år sedan.
Färglagda med färgpennor (I can not for the life of me remember if it's called MCP or MPC =P), glossy accent på körsbäret, crackle accent på koppen.
Är mycket förälskad i Gazellen idag, jag lyckades få till exakt rätt inställningar och den skar ut perfekta fotohörn, inget papper som fastnade/revs/noppades! Underbart.
Man måste inte alltid ha personer på korten - ting fungerar lika bra :)
Elly

Inga kommentarer: