måndag 23 november 2009

14:35 - 2,5h kvar......

Ja, då är det 2,5h tills föreläsningen börjar - inget jag ser fram emot direkt. Förra veckan var inte så där väldigt lyckad. Jag är rätt övertygad om att det var väldigt få som förstod uppgiften förra veckan, ändå istortsett vägrade föreläsaren att göra ett exemple på det vi skulle göra - han använde sig av "de fina orden" som han använt från början (som vi inte förstod) och samma skiss. Ibland blir man bara trött. Trodde jag skullle börjar gråta. Sen när det äntligen var slut och jag kom ut mottogs jag av en storm men regn och oerhört hårda vindar- som tur var hade jag köpt en ny jacka tidigare under dagen som jag bytte till nästan snabbt och smidigt mellan vindpustarna =oP Det är, om jag inte minns fel, 3 föreläsningar kvar - kan lika gärna gå klart dem. Sen är det ingen tentamen, har man varit på lektionen och gjort övningen i slutet är man godkänd. Sen vill jag behålla CSN också =oP
Jaja....vad ska man äta till middag?
Elly

Inga kommentarer: