måndag 23 november 2009

Då sitter man i skolan och knappar. Har en håla på 5 timmar, så går det när man väljer två kurser - en på dagtid och en på kvällstid. Men jag sitter hellre här en hel dag än att åka in 2-3h på olika dagar.
Nu har Mari äntligen börjat blogga om sin vardag med Lucas och Bamse!! Ska bli så spännande att läsa!
Nu är det 4 dagar tills jag får nycklarna!!! Ååååh! Jag längtar!
Seriöst... sitter i ett typ uppehållsrum på LU....och här är inte ett enda eluttag.....???? I en tid då varenda student (okej, inte varje - men jag överdriver för att få fram mitt misstycke) har en laptop eller notebook! Skamligt! Får gå på jakt snart, har 35 min kvar på batteriet.
Batteriet ja. Har fått tillbaka min kära notebook nu men problemet är INTE åtgärdat! Jag blev så fruktansvärt besviken! Datorn har varit på lagning i tre veckor och sen är den inte lagad när jag får tillbaka den. Besvikelsen är total.
Nej, nu ska jag msn:a lite.
Allt för nu // Ellly

Inga kommentarer: