torsdag 19 november 2009

Okej, för några veckor sedan gick jag förbi tidningshyllan när jag och F storhandlade och när han stannade för att kolla speltidningar tänkte jag kolla efter en pysseltidning. Och jag trodde inte mina ögon!
Magnolia har släppt en tidning! Givetvis köpte jag den och nu, 2-3 veckor senare, har jag nog bläddrat i den ca...... 30 gånger, om inte mer. I kid you not! Helt underbar.
F's mamma satt också och bläddrade i den några gånger - den är alltså tummad - och strök över sidorna med mjuk hand och kärlek i blicken =oP
Jag har önskat mig en prenumeration i julklapp.
Iaf.
I tidningen, på s. 52 för att vara exakt, finns det hur man dekorerar ljus med silkespapper och en värmepistol. Jag har själv funderat på hur man skulle kunna stämpla på någon figur på ljus och tadaaa - silkespapper är sättet.



Sooo prettyyyy. Håller på att bränna ljuset nu för att se hur silkespappret reagerar. Om det är safe att använda kommer jag göra mången klapp och present!!!

Allt för den här gången! // Elly

Inga kommentarer: