söndag 22 november 2009

Första gången med Punchinella!

Då har jag äntligen, långt efter alla andra visserligen, tagit tag i att använda punchinella. Materialet tilltalar mig väldigt mycket, men där är ju vissa problem med att fästa. Jag gillar inte när man ser "benen" på brads och jag kunde inte hitta min avklippare för att ta itu med det (är trots allt mitt uppe i en flytt!). Så jag satte igång limpistolen och letade fram blommor och halvstenar (vet inte vad de heter, ser ut som pärlor, fast halva - halvpärlor?). Bakom bilden på Tilda har jag använt dubbelhäftande tejp för extra fäst. Sen har jag satt lim på baksidan av blommorna och stenarna och tryckt fast - "osynlig" fästning.


Kortet är till en f.d. klasskamrat som fyller år nu i slutet av november =) Förhoppningsvis tittar hon inte in här!
Allt för denna gången // Elly

Inga kommentarer: