torsdag 19 november 2009

Flytt

Idag ?r det en vecka kvar tills jag f?r nycklarna till min nya l?genhet!! Ah, lycka ?r en etta p? 25,8 (!!)m2 p? fj?rde v?ningen utan hiss.....
Haha, men jag ser fram emot det riktigt riktigt riktigt mycket =oP
Har idag p?b?rjat min packning. Sorterat v?ra b?cker, gav n?gra till F som jag inte ville ha l?ngre (on?digt att flytta med dem och sen kasta dem), s? nu ?r en bokhylla tom och kan tas med - ifall jag har plats!
Har ?ven packat ner min kl?der, och l?mnat kvar kl?der f?r lite mer ?n en vecka - smart, tyckte jag iaf. Har ?ven packat ner n?gra handdukar och s?ngkl?der (inte f?r att jag har en s?ng ?n!!!).
Ska p?b?rja DVD-samlingen n?r jag gjort detta inl?gget.
Mammas Llillebror" ?r sn?ll och l?nar ut sin gula ambulans (obs! tj?nstg?r inte som ambulans l?ngre! Ett gammalt fanskap =oP) som rymmer ungef?r ett helt bohag - packat r?tt allts?, s? det ?r bra. Ju snabbare det ?r avklarat desto snabbare kan folk ?ka hem igen och jag kan g?ra mig hemmastadd.
Har tv?ttat idag,det ?r nog s? jobbigt till 5e v?ningen MED hiss - t?nk d? 4e UTAN.... Med lite planering g?r allt. Kanske tur att jag sa upp tr?ningskortet? F?r ju kostnadsfri stairmaster-esque tr?ning sen =oP Kan ju inte ha att jag f?rsvinner helt! Hahaha, knappast va....
Var p? arbetsintervju i onsdags (ig?r), k?ndes som att det gick riktigt bra och jag har ju erfarenhet fr?n att jobba inom handel sedan innan s? f?rhoppningsvis kommer jag f? jobbet!!! Hade varit skiiiiitbra! Ligger ca. 2 km fr?n mitt nya hem (anst?llningen b?rjar inte f?rr?n efter flytten, typ veckan efter =oP) och lite extra kulor varje m?nad tackar jag ju INTE nej till kan jag lova. Jag har visserligen inte s? h?g hyra, men mat ?r inte gratis och studentlitteratur kostar. Ska f?rs?ka s?lja den jag inte har anv?ndning f?r l?ngre, kanske kan f? in lite pengar till kommande litteratur. G?ller att inte vara dum.
Nej, nu ska jag sortera DVD-filmer med mistlurar, minor och kulor flygandes vid mitt ?ra (F spelar TV-spel).
Allt f?r nu// Elly

Inga kommentarer: