onsdag 21 april 2010

Ny stämpelförvaring

Hade tidigare stämplarna i en pärm med zip-fickor, men det vart så bökigt och tog mycket plats på skrivbordet (för att inte tala om när man öppna pärmen). Så efter lite funderande och knåpande blev det så här istället.
Låda från IKEA, som får plats perfekt i bokhyllan.
Cd-fickor (finns på netonnet, kjell & co, clas ohlsson osv)
Sen stämplade jag upp motivet på ett tillklippt stycke papper, som jag använder till stämpling i vanliga fall också, färglade och skrev 'rubrik'.
Klart.
Får dessutom plats i den lilla väskan, som får plats på pakethållaren - super när jag ska iväg till Ylva =P
//Elly

1 kommentar:

Bullmamman sa...

Mycket fiffig förvaring får jag lov att säga. Själv har jag mina i en "fiskelåda" såg det på någon blog för ett tag sedan och inhandlade sedan en mycket billigt i Ullared. Skulle du få trångt om utrymme längre fram kan jag varmt rekomendera detta, funkar super!!
Kram