fredag 30 april 2010

Gåvoask

Ja, det är alltid kul att ge något när man är 'bortbjuden' =) Så jag satte mig ner och gjorde en liten gåvoask som jag tänker lägga silkespapper (för den där 'lyxkänslan', inte som gåva =P) och choklad i, antagligen de där  chokladkulorna från Lindt - de röda *mums*
Papplådan är en del i ett större set köpt på panduro, kommer inte ihåg hur många men en del av syskonen förvarar mina färger och klistergrejs =P Målad med Making Memories akrylfärg (Evergreen) blandad med Systrene Grenes akrylfärg (vit), det syns inte så bra men IRL är färgen lite ärtgrön =)
Wellpapp is a bitch =P Rullar tillbaka och rivs och har sig, men nu ligger den där den är - tack vare limpistolen. Brunt sidenband passade fint till den gröna färgen, drog även med distress ink (vintage photo) över wellpappen och rev loss lite bitar för att få den där slitna känslan, som jag personligen tycker är grymt snygg =P
Pappersblommor, någon är sprayad med egengjord glimmermist (vatten och perfect pearl, brons). 
Hattnålar samt blad från nya stansen =)
Gångjärn, som jag inte är så förtjust i att använda....Jag kommer aldrig ihåg vilket håll jag ska sätta de små rackarna på och sen blir det konstigt och jag tappar inspirationen...Men denna gången blev det riktigt bra, om jag får säga det själv =) Mest nöjd över att lådan går att öppna!!! Haha

Allt för den här gången // Elly

Inga kommentarer: