söndag 30 maj 2010

Shopping

Ja, jag skulle ju inte handla något förrän efter, om, jag flyttar - men det misslyckades.
Totalt.
Panduro hade 30% på designark, och jag älskar prickar...så ja.... Och sen har jag tänkt testa att göra fler berlocker till armband så det blev lite lera osv också. Innan det var jag inom Stämpelfabriken och köpte rhinestones (there's no such thing as too much bling).
Sen vart det en runda bort till värnhemstorget och Pärlgrossisten där jag plockade på mig lite 'charms'.
bikini, solglasögon och jordgubb (sitter nu i en nygjord fotlänk :D)
peace-märke, fjäril och klacksko
jordgubb (modell dyrare) samt döskalle

Mmm, sen fick det allt räcka! =P
Men klackskon blev del av en fotlänk till mamma för morsdag  (hon ville ha en också efter att hon såg min med bikini, solglasögon och jordgubb) och den röda jordgubbscharmen ska min kusin få nu när hon tar examen :D

Elly


Inga kommentarer: