måndag 17 maj 2010

....hur tänkte jag då?

Okej, jag tänker spara ihop till en Cuttlebug.

Och då tänkte jag att jag skulle göra en fin ask att lägga de undanstoppade peningarna i.

Det är nu jag slutar att tänka.
Varför beställer jag grejer till asken för närmre 300:-.....när jag kunde lagt dem i en jäkla yoghurtburk och ha 600:- kvar att spara sen???
Somewhere, somethin' went wrong......*suck*

Aja....nu har jag ett projekt att fila på iaf =D 

Och vissa av grejerna kan användas till annat också (färg). Och limmet behövde jag till Gazellens skärmatta.
Nu känns det lite bättre.
Nu ska jag inte köpa mer förrän jag har samlat ihop till Cuttlebugen.

Om det inte är rea.

1 kommentar:

Ylva sa...

Så himla fint!!! Jag blir helt rörd. Snygga vikningar också! Jag viker blommor för fullt, så himla kul. Tilda med grodan är verkligen en favorit, hur fick du till glittret?? La du ut lim och kastade över glitter eller? Nu ska jag gå och dircka violte:) Scrappkram