torsdag 21 januari 2010

Mmm...då har man varit igång igen och pysslat :) Var inom Stämpelgården förra veckan och köpte en ny stämpel, den har jag använt till lådan nedan. Sen köpte jag nya numret av Magnolia Magazine och även om det är en jättetrevlig tidning med mycket fina bilder och inspiration är förklaringarna lite.....ja.....jag fick göra egna mönster eftersom de som fanns i tidningen inte gick ihop rent praktiskt - kanske jag som missförstått någonstans.
Iaf. Det blev en "vintage"-låda, fast jag gjorde min lite mindre =) Och så där jättevintage blev den inte direkt....

De röda rosorna är inköpta hos Stämpelgården och de svarta är handgjorda av moi =P Spetsen är köpt på Panduro tror jag...det är någon pappersspets med klister på baksidan, present förra sommaren så jag vet inte om det finns kvar. 4U är utklippt med Gazellen, typsnitt "Hobo"-vad-det-nu-heter, har embossat med UTEE så det blev lite som thickers =D Inuti är lådan enfärgat lila.
Allt för den här gången, lämna gärna en kommentar! =D // Elly

1 kommentar:

mamma0709 sa...

Hej!

Gillade din lilla låda och dina egengjorda blommor.
Hur gjorde du dom?
Mvh Eva =)