fredag 30 oktober 2009

Okej, cred where cred is due - eller hur? Nettans scapbooking har så sjukt snabb leverans att jag nästan blir snurrig! Beställde grejerna i onsdags, 11:46, och betalade via nätet. 13:42 fick jag bekräftelse på att min order var plockad och skickad. Klockan 11 torsdag singlade avin ner genom brevinkastet! Holy Crap!!! Har ni inte handlat hos Nettans så gå in där och slå en kik! Där är en länk här till höger.
Jag har berömt Zigs 2 way glue pen så mycket att Svärmor inte kunde stå emot längre, får se vad hon tycker. Jag beställde dessutom Flower soft. Först tyckte jag att det var lite dyrt, men nu när jag har sett burken.......Innediametern är 5 cm * 2,5 cm hög - där är MYCKET material i burken alltså. Det var så hårt packat att jag la över det i en burk soom innan Flower Soft innehöll sötsur sås från takeway haha. Jag gillar att se ett färdigt resultat så jag kan visualisera det, så jag klippte ut en cirkel till locket, och nu i efterhand kan jag säga att färgen är lite mörk.
Som synes skrev jag ut namnet på just den Flower Soft jag köpt, eftersom jag och mina händer inte kommer överrens om hur jag ska skriva för att det ska bli fint - så jag använder skrivaren.

Efter det, på med Zig2WayGlue: Squeeze & Roll och på med Flower soft.
Tydligen ska man ha större bokstäver hahaha! Men jag ser hur materialet ser ut.

Close-up.
Jag tror det är sånt som tågentusiaster använder när de ska göra blomsterfält och se.....känns som något sånt material iaf.
Jag ska se om jag kan hitta något tillfälle i helgen till att använda det!
Allt för mig för den här gången!
//Elly

Inga kommentarer: