onsdag 28 oktober 2009

Det man inte har i huvudet får man har i fingrarna!

Jag glömde! Hur kunde jag glömma!?? *slår sig i pannan*
Jag köpte en kalender från Coop (2010) men som vanligt vill man sätta sin egna touch på den.
Hur roligt är det att dra upp den där ur handväskan, på en skala mellan 1-10? Just det, -35.
So, I pimped my calender!
Den vita spetsen som flickan sitter på är en del av ett tårtunderlägg =oP Man tager vad man haver.... Flickan är Magnolia - inte så svårt att se. Har för mig att typsnittet heter Anmari och finns att hämta på nätet. Pappret är Melissa Frances "Daniel #PA156". Jag tycker flickan är så kär. Den passar bra på min kalender, jag är lite fniddrig av mig ibland och tycker om att skratta.
Bokstäverna och siffrorna är givetvis utstansade med min kära Gazelle!
Allt för mig för den här gången!
Elly

Inga kommentarer: