torsdag 31 mars 2011

Tack kort

Min arbetsledare har varit en ofantligt stor hjälp när jag ansökte om en befordran (ett steg uppåt i företaget jag jobbar för kräver, förutom de vanliga sakerna, en presentation). Och som tack för all hjälp, och för det stöd som hon har varit som min arbetsledare, har jag gjort ett kort åt henne som hon ska få när jag går över till min nya position (förhoppningsvis i Maj).
Stämpeln är ifrån en kollektion som heter Golden Oldies, damen ifråga heter Madge (och jag tycker hon är störtskön!).



Nya biljett stämpeln ifrån Whimsey Stamps :) Madge är färglagd med Faber Castel och stompf som vanligt.

Blinggren (tror vissa företag kallar dem chandelier?) ifrån CraftWorld i Belfast - var ju tvungen att handla något när jag var i en pysselaffär för första gången på 4 månader :P). Blommor ifrån Wild Orchards.

Imorgon ska jag försöka uppdatera med bilder ifrån första användningen av CuBu - den kom igår!!
Hej hopp!!

Inga kommentarer: