onsdag 23 februari 2011

Grattis till nya bostaden

Som nämndes tidigare har jag samlat på mig några av Magnolias nya sötisar, den här ifrån den senaste kollektionen - har dålig koll på vad hon heter dock! Pinsamt.....
Men men, jag har aldrig påstått att jag är perfekt.
Lila basic cardstock som kortbas, designpappret är ifrån Crafte Paper, Restoration Collection paper stack. De är ifrån början 15*15, men jag tycker det är lite tjusigt när basen syns så jag brukar skära till designpappret 13*13 :)

Lila knappbrads, har använt Martha Stewart Doily lace punch längs ner. Lila pärlfloss ifrån Stämpelgården. Nycklarna vet jag inte vart de kommer ifrån, Panduro må hända?

Hon är färglagd med Faber Castell pennor, som vanligt. Jag tycker det är så rogivande! Det syns lite dåligt, men på spetsen på hennes klänning har jag lagt crackle accent, på klövern i buketten och snoddarna i håret har jag lagt på lite glitter med någon penna (tror den heter sakura något?)

Crackle paint i Picket Fence som en liten ram runt om motivet.

Det var allt för mig för den här gången!

Tjohej! // Elly

Inga kommentarer: